Ministerul Transporturilor: Concurs de soluţii pentru reducerea numărului de deraieri.

Una dintre soluţii ar fi coborârea centrului de greutate a trenului. Astfel pasagerii vor trebui să stea cât mai aproape de mijlocul vagonului, întinşi pe burtă.
O altă variantă presupune modificarea vagoanelor după modelul galerelor. Fiecare compartiment să fie dotat cu o vâslă iar călătorii să fie instruiţi să intre în ritmul fluierului naşului care cunoaşte traseul şi pericolele lui, exact ca la rafting.
Soluţia preferată de minister este însă sudarea roţilor de calea ferată. Calculele specialiştilor din cadrul Ministerului Transporturilor arată că dacă se reduce viteza de deplasare cu numai 20km/h, acest lucru este posibil.
'Ce atâta grabă? Se ştie că viteza ucide anual aproape la fel de mulţi călători ca şi corupţia. Prin aplicarea acestei soluţii tehnice ne aşteptăm la o reducere cu 50% a numărului de deraieri!'
2019-04-11
de

Comentarii la articol:

Comentarii, huiduieli si injuraturi noi:

Călătorii din compartimentul 5 sunt rugaţi să lase vâsla mai jos!


  Naşu
Adaugă comentariu!

Articole asemanatoare:

Poştaşul care s-a luat la întrecere cu un tren în 2017 a ajuns deja la linia de start.


În vederea modernizării parcului de locomotive, CFR a achizitionat un tren de mare viteză pentru montă.


Nu viteza era problema! Trenurile sunt prea scurte!


Abonare posturi noi pe email.
Click aici.