Rezultate căutare cfr tren gari


 Una dintre soluţii ar fi coborârea centrului de greutate a trenului. Astfel pasagerii vor trebui să stea cât mai aproape de mijlocul vagonului, întinşi pe burtă. O altă variantă presupune modificarea vagoanelor după modelul galerelor. Fiecare compartiment să fie dotat cu o vâslă iar călătorii să fie instruiţi să intre în ritmul fluierului naşului care cunoaşte traseul şi pericolele lui, exact ca la rafting. Soluţia preferată de minister este însă sudarea roţilor de calea ferată. Calculele specialiştilor din cadrul Ministerului Transporturilor arată că dacă se reduce viteza de deplasare cu numai 20km/h, acest lucru este posibil. 'Ce atâta grabă? Se ştie că viteza ucide anual aproape la fel de mulţi călători ca şi corupţia. Prin aplicarea acestei soluţii tehnice ne aşteptăm la o reducere cu 50% a numărului de deraieri!'
Comentarii
reclama ta

 Trenurile pe ruta Timişoara-Constanţa vor circula numai când vor avea vânt prielnic! 'Ne-am săturat să fim loaţ la mijteaux de toţ păcălicii de pe net. Nu ţoţ înţelege că nu te poţ pune cu fizica! Cum să ajungi la timp când vântul adie violent din faţa locomotivei? Vântul freacă cu forţa trenul!..e fizică elementară-n plm de ceferist! Acum, după contractul cu ANM, lucrăm la o tehnologie nouă: încercăm să punem trenu' de-a latu' căii ferate ca să maximizăm componenta eoliană a forţei de tracţiune!...Râdeţ voi râdeţ..da' să vă văd ce mai ziceţ când o să aruncăm ancora în Constanţa după numai 17 ore de navigaţie!' Veştile bune nu se opresc aici. Sălile de aşteptare vor fi dotate cu saci de plastic cu fermuar pentru a înlesni rudelor preluarea călatorilor de la ultimul lor drum. CFR-ul va monta automate de saci de cadavre în sălile de aşteptare ale staţiilor prin care trece cel puţin un tren pe zi! Cele 3 staţii vor înmâna rudelor corpurile gata ambalate în ţiplă şi vor fi însoţite de mesaje publicitare de adio: 'Siguranţă, rapiditate, confort, Călătorul este mort!' sau 'Mulţumim că ne-aţi ales pe noi! Sperăm că a fost o rudă bogată!'
Comentarii

 Sătui să facă lumea mişto de CFR, băieţii de la Ministerul Transporturilor au achiziţionat un tren de mare viteză în vederea împerecherii cu bătrânele, dar experimentatele locomotive româneşti. 'Sperăm că vom fi primii care reusesc să obţină în captivitate pui de tren de mare viteză...mă scuzaţi dar trebuie să urmăresc fluxul tehnologic' la atât s-a limitat declaraţia directorului general al CFR Călători. Se pare că locomotivele sunt dezamăgite: 'Papagalii de la minister au ales un tren Japonez....păi ăştia nu ştiu ca asiaticii au utilaju' mic?..de-abia ne ajunge la tampoane!..trebuia să ia nene un TGV măcar...să ne ciocăne pe şasiu!'
Comentarii

 Pentru că în fiecare iarnă le fuge curu-n curbe, şi din curbe direct în p*la călatorilor, CFR şi Ministerul Transporturilor s-au gândit că vor putea evita întârzierile dacă doteaza locomotivele cu roţi de iarnă. Ca să se încadreze în buget, au fost demontate toate ceasurile din gări pentru a recupera roţile dinţate cu profil perfect pentru o aderenţă maximă. Purtătorul de cuvânt al şefului gării din Simeria ne oferă amănunte: 'Domnul ministru a avut o idee excelentă! Ce să faci cu un ceas în gară?!?..să vezi cât mai e până vine trenul?!?..LOL..hai că-i bună! aşa că am recuperat numai din judeţ 14.000 de roţi dinţate adică exact câte trebe să echipăm cele 4 locomotive funcţionale. Dacă cumva mai rămân vedem noi cum le împărţim, da' nu cred..ajung la fix! Acu, mă iertaţi, tre' să plec că închide la fier vechi.' Mecanicul vulcanizării care a prins contractul cu CFR spune şi el: 'Avem de lucru de dimineaţa până seara. Pănă acuma treaba merge ceas! Mulţi zic că roţile n-o să reziste la schimbarea de regim de funcţionare. Ce schimbare?!? Vor mere exact ca înainte: un pas pe secundă!...acu mă scuzaţi, tre să lucru că mă vede doamna Bode, patroana.'
Comentarii

 Puţini ştiu că aşa-zisul 'accident' de la Ploieşti a fost de fapt un experiment CFRN menit să demonstreze existenţa bosonului Ler, un boson dacic, net superior bosonului Higgs. Deşi bosonul a fost stabil doar câteva fracţiuni de secundă şi a dispărut înainte ca naşul să apuce să-i ceară 50 lei împrumut, oamenii de ştiinţă au concluzionat cu un grad de certitudine de 99,9999% că este vorba de legendarul boson autohton. '99,9999% e destul de bine. Totuşi nu putem fi 100% siguri. Timpul de observare a fost prea scurt. Dacă avea timp să-şi ia o bere pe caiet atunci da.. ar fi fost in mod cert el! Acesta a fost doar primul dintr-un lung şir de experimente programate dar nu vă putem da mai multe amanunte pentru că e secret. Tot ce vă putem spune, fără să vă indicăm locaţia, este că în următorul experiment vom încerca să obţinem o viteză de impact mult mai mare şi asta nu se poate altfel decât prabuşind un pod, logic!'.
Comentarii

 Puţină lume mai credea că evenimentul anului 2017, supranumit şi Cursa Secolului, va mai începe vreodată. În această dimineaţă poştaşul şi-a ocupat poziţia pe blocstart iar trenul este aşteptat să sosească şi el chiar în acest anotimp. Poştaşul delegat pentru competiţie a făcut primele declaraţii pentru presă: 'Dă-l în mă-sa...i-am zis clar că în 6 iunie la ora 10 îl aştept pentru marea înfruntare. Nu numai că e neserios, cred că-i e şi frică...n-am nici o emoţie, o să-l bat de-l ascult cu urechea. Am venit într-un suflet să nu mă prindă majorarea pensiilor din septembrie că atunci ar fi trebuit să alerg cu 40% mai multă tolbă şi-ar fi fost meci greu.' Într-o intervenţie telefonică, mecanicul locomotivei ne-a precizat: 'A ajuns deja piticu'?!? Păi nu l-au delegat pe ăla din Berceni cu un picior de lemn şi unu' de fontă?..ok..no problem, ajung şi io imediat, numa' să-i umflu roata şi să-i bag untdelemn la motor.'
Comentarii

 După dezlegarea internaţională la ozenee, liderul mecanicilor de locomotivă din CFR, Cătinel Potolescu, aruncă bomba: 'Mi-aduc aminte de prima mea întâlnire cu un OZN, prin '84, pe ruta Timşoara - Constanţa. Treceam peste Dunăre când brusc m-a depăşit un obiect sferic şi lunguieţ. Eu am crezut că e ultimul vagon care s-a plictisit să fie tractat şi a luat-o înainte să ne aştepte la destinaţie, mai ales că mă flashuia încă de la Ciulniţa, dar turnul de control de la Feteşti mi-a comunicat prin cască să nu mă angajez in luptă că e un OZN, şi să merg încet, să nu-l sperii. De-atunci mergem toţi foarte încet şi atenţi să nu speriem ozeneurile cu tehnologia noastră.'
Comentarii

 'Ta na na na nana na naaaa!!! Trenul inter-regio 1958 se află format în staţie la linia 3 şi va pleca in toate direcțiile la prima curbă. Şapteş-şăse de călători frumoşi sunt aşteptaţi să se-nhame la vagoane!' Acesta e mesajul care încurajează călătorii să se suie pe Titanic în gara din Arad. Este vorba de un tren produs în 1937 la Uzinele Malaxa. Gurile rele spun că a avut întârziere până a ieşit pe porţile uzinei în 1958. Deşi pentru mulţi fiţoşi vagoanele par cam trecute, a zis Loredana că le dă cu fond de ten şi-o să fie ca noi! Dacă totuşi insistaţi să ajungeţi doar în Curtici vă recomandăm autostrada făcută tot în Uzinele Malaxa prîn 1938 mai cunoscută sub numele de DJ709B.
Comentarii

 Ceea ce ştiau de mult navetiştii a ajuns în sfârşit în atenţia Ministerului Transportului. Cei care folosesc trenul zilnic spre locul de muncă au observat ca îşi înjumătăţesc durata călătoriei mergând din vagon în vagon spre locomotivă. Până ultimul vagon intră în gară unul dintre ei deja sapă iar restul deja privesc.. Soluţia funcţionează perfect pe distanţe scurte. 'Io fac zilnic naveta Brăneşti-Obor. Pentru neiniţiaţi calatoria durează 30 minute dar eu ajung într-un sfert de oră. Vara trecută am mers la mare cu soţia şi copii. Le-am zis că într-o oră ajungem dar trenul era gol şi în 10 minute am ajuns la locomotivă. Să se facă domne trenuri mai lungi, am ajuns să stau în el ca toţi fraierii care circulă cu CFR, hai mai dă-o-n plm.' Există însă un pericol în cazul trenurilor f. lungi: dacă un călător dezorientat (poate un englez, poate un olandez) porneşte in sensul greşit el va rămâne în staţia de plecare ore în şir. Treaba-i clară ... nici Doobie Brothers n-ar fi ajuns nicăieri cu un tren scurt.
Comentarii

 Tragedie în această dimineaţă în gara Lotru-Brezoi unde o tânără venise să-şi faca un selfie pe locomotiva, sau măcar pe un vagon. Dezamăgită ca liniile CFR nu erau electrificate, a mers în sala de aşteptare şi a încercat să-si ducă planul la bun sfârşit mulţumindu-se cu o priză. Vestea bună e ca poza a strâns până acum peste 16.000 de like-uri.
Comentarii

 Locomotivele din triajul Simeria sunt foarte mândre de tânărul tren cu un vagon care are aşa gânduri mari. 'Îl ştiu de când era uite-atâtica, noi ii spuneam Ceferest Gump că avea ceva probleme la roţi şi-l luau la mişto toate drezinele. Dar băiatu' ăsta a avut o ambiţie de invidiat şi a ajuns să fie cel mai rapid tren din depou. Cei 11 km pănă la Călan îi făcea în 34 minute. Am auzit că deja are barbă şi plete şi tot mai multe trenuri din ţară îl urmează. Acu' ce să zicem, noi îi ţinem pumnii şi sperăm ca până-n aprilie ajunge. Run, Ceferest, run!'
Comentarii
follow us on twitter