Rezultate căutare fezabilitate autostrazi dacia

 Maşina care poate circula pe autostrăzile aflate în studiu de fezabilitate.

Maşina care poate circula pe autostrăzile aflate în studiu de fezabilitate.

 Veşti bune de la Ministerul Transporturilor şi Uzinele Dacia. Pentru că România are de fapt mii de kilometri de autostrăzi, doar că sunt în studiu de fezabilitate, uzinele Dacia vor începe producţia unui Logan care să poată circula pe acestea. Deocamdată, realizarea noului Logan se află în studiu de fezabilitate dar specialiştii uzinei spun că e doar o chestiune de timp până vom vedea Loganul gonind pe autostrăzile în studiu. Purtătorul de volan al uzinelor Dacia precizează: 'Deocamdată avem de rezolvat nişte contestaţii de la ONG-uri care spun că Loganul va ucide mii de muşte prin lovire sau prăjire pe radiator dar am obţinut deja aprobarea de la Ministerului Mediului şi Pădurilor precum şi acordul comisiei de specialitate a fondului de vânătoare pentru trofee de muscă, am plătit cei 7.000 euro, aşa că săptămâna viitoare ne înarmăm cu pliciuri şi ieşim la vânătoare. După aia intrăm în linie dreaptă cu studiul de fezabilitate. Nu vă faceţi nici o problemă. Până cândva maşina e gata!' Comentarii
reclama ta

 Guvernul va repara şi liftul din Big Bang Theory.

Guvernul va repara şi liftul din Big Bang Theory.

 În preambulul şedintei de guvern de astăzi, în faza de pasat lozinci şi gânduri mari presei, s-a stabilit ca imediat după darea în folosinţă a liniei M5 guvernul să-şi concentreze eforturile pe liftul din Big Bang Theory. 'În 1 Iunie la ora 12 dăm drumu' la M5, şi mai pe seară ne-apucăm serios de treaba cu liftu' ăla. În primă fază vom aloca 1% din PIB pentru studiul de fezabilitate, şi apoi aşteptăm să vedem ce pretenţii au ONG-urile care stau pe scară cu Sheldon.'Comentarii

 Autoritaţile au înţeles greşit. Ardelenii nu voiau o autostradă până la Constanţa, ci un pod până la Constanţa!

Autoritaţile au înţeles greşit. Ardelenii nu voiau o autostradă până la Constanţa, ci un pod până la Constanţa!

 'Noi nu ne grăbim să ajungem la Eforie, sau în general undeva, dar nu putem suporta să trecem prin Bucureşti. Am un văr care anul trecut a ratat ieşirea pe A2, s-a invartit iute ca vântul pe centură de câteva ori şi i-a expirat concediul. GPS-ul pe noi nu ne prea ajută că ala e in timp real şi noi suntem oameni chibzuiti . Noi il folosim mai mult să ne amuzam de accentul lui Marcel. Un pod de la Sibiu la Constanţa ar fi binevenit si ar creste schimburile comerciale între regiuni. Cursul Brânză-Nămol ar fi mult mai echilibrat.' Spune domnul Caşcheş din Avrig în interviul acordat reporterului nostru în perioada 16-18 ianuarie. Comentarii

 Before şi după.

Before şi după.

 La preluarea comenzii: 'Câte benzi vreţi pe sens?' Lucrări în desfăşurare: 'Cine a lucrat aici înainte n-a fost meşter bun!' La predare: 'Aşa am găsit-o!'Comentarii

 A fost găsit mormântul celui mai prost dac: Logan.

A fost găsit mormântul celui mai prost dac: Logan.

 Deşi a fost depistat pe columnă încă din toamna anului MCV, urmaşii vestitului dac nu ştiau cu precizie unde să parcheze de ziua morţilor. Un grup de arheologi de la Registrul Auto Român a descoperit în sfârşit mormântul lui Logan. Din păcate pentru urmaşi acesta este situat în munţii Piteştiului, pe vârful Trivale (248m) ceea ce îl face inaccesibil. În mormânt s-a găsit sârmă, scotch, un set de jiglere, şi-o tubulară de 19 fapt care confirmă identitatea dacului răpus într-o liniuţă cu cel mai prost soldat roman, Fiatus. Dacian Dustărescu, cel care a descoperit mormântul, declară pentru neurococi: 'Din fericire cadavrul este perfect conservat! Probabil pentru că a fost scufundat în untdelemn 20W40. Am reuşit să-i scoatem creierul intact prin globul ocular şi acum îl studiem în retrovizor care face obiectele să pară mai aproape aşa că l-am pus în parcarea instutuţiei şi ne uităm pe rând la el să nu ne depăşească şi să-l pierdem din nou. Logan era un dac care gândea mult! Ne-am dat seama de asta pentru că creierul este foarte uzat, adâncimea benzii de rulare fiind practic zero, aşa că probabil iarna stătea numai în casă, exact ca urmaşii lui. Probabil că nişte jefuitori de morminte îl depistaseră inaintea noastra că l-am găsit cu ştergătorul ridicat dar nu e sigur: poate că în momentul morţii era excitat că a atins 50km/h.' Comentarii

 Dacia electrica are o autonomie de pâna la 40 metri pentru că vine cu un cablu de alimentare de 3m.

Dacia electrica are o autonomie de pâna la 40 metri pentru că vine cu un cablu de alimentare de 3m.

 Din datele de mai sus se vede ca Dacia obţine un randament de 1300%. Practic se poate învârti în jurul prizei pe o rază iniţială de 3m. Raza scade pe măsură ce cablul se înfăşoară pe staţia de alimentare. Un mic impediment e că atunci când ajungi la singura destinaţie posibilă nu poţi deschide portiera. Producătorii spun ca autonomia poate ajunge la peste 8 km dacă se încarcă pe vârful Everest, dacă nu asta e! Atât ajunge cablu' că nu-i tramvai. Pentru pretenţioşi există şi varianta electrică pe baterii. Funcţionează cu 12 baterii AAA sau 13 dacă vrei să claxonezi.Comentarii

 Pentru că statului i s-a rupt de noi va trebui să plătim reparaţia.

Pentru că statului i s-a rupt de noi va trebui să plătim reparaţia.

 Fiecare român va trebui să scoată din buzunar cel puţin 100 de lei pentru a putea acoperi paguba. Dacă service-ul de la Bruxelles o va încadra la daună totală atunci suma va fi mai mare pentru că statul va fi nevoit să investească într-o pulă nou-nouţă cu care să facă pula autostrăzi, pula spitale şi de rest să ne dea muie. Vestea bună e că şi fiecare român va primi o pulă nouă de la Mos Nicolae pe care va putea s-o plesnească de buletinul de vot.Comentarii

 Yabba dabba doo! Dacia lansează loganul hybrid cu autonomie fără număr.

Yabba dabba doo! Dacia lansează loganul hybrid cu autonomie fără număr.

 Autoturismele vor fi echipate cu motor electric şi chepeng de ultimă generaţie. Pentru o autonomie cât mai mare Dacia va monta pe noul Logan motoare produse la Gyor, în Ungaria, iar tracţiunea alternativă va fi disponibilă la o simplă apăsare de clanţă.Purtătorul de cuvânt al uzinei precizează: 'E foarte simplu: Maşina se încarcă cu un cablu USB-C, o încărcare de 2 ore fiind suficientă pentru 3 claxoane. Când şoferul simte că motorul nu mai are tracţiune suficientă, deci frânează, acţionează clanţa de lângă pedala de ambreiaj si se deschide chepengu astfel încât pasagerii pot să meargă cât vor ei, nu-i opreşte nimeni.' Comentarii
follow us on twitter