Circuli cu chiloţii maro? Poluatorii vor plăti mai mult!

Circuli cu chiloţii maro? Poluatorii vor plăti mai mult!
Guvernul României și Comisia Europeana au agreat reformele pentru implementarea Planului Național de Redresare și Reziliență, o reformă a purtatului de chiloţi. Aceasta are ca scop descurajarea circulaţiei cu chiloţi vechi cu depunere de ferodou, și se vrea a fi un nou mod de taxare a circulaţiei și o taxă de mediu. Cristian Ghinea, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, a anunțat că „fiecare plătește în funcție de aria maro și de distanța pe care-i poartă. Primul pas va fi instalarea unor sisteme digitalizate de urmărire a chiloţilor din România, urmând ca apoi să facem pasul tehnic de taxare. Va exista şi un sprijin din partea statului, şi anume programul Rabla, prin care românii care îşi radiază chiloţii la cimitire autorizate vor primi voucere pentru achziţia de bikini euro 7 echipaţi cu senzori de parcare cu spatele.' Părerea fanilor UE este unanimă: 'e foarte bine, domne! de-acu, când dau cu spatele spre pula sculată a uniunii, o fac cu precizie!'
Articol din categoria Bătrân, urât, ocupat

author

Comentarii la articol:

Comentarii, huiduieli si injuraturi noi:

Veniţ de vă rugaţ, pacatoşilor! Minune dumnezeiască!..a apărut chipul fecioarei Merkel pe aria maro. Macaţi repede banu că o să lăcrimeze pe voi!


  Popa Bască

băi da' ce frâne punea ăsta! asta numesc eu condus preventiv!


  Titi Haur

pe galben ce taxe sunt?


  Geta

băi da ce fructe face războiu ăsta de ţesut


  United Colors of Poopenton
Adaugă comentariu!

Articole asemanatoare:




Diesel nepoluant? Un român a inventat bara de eşapament.

Diesel nepoluant? Un român a inventat bara de eşapament.
Un tânăr inginer din Cluj a studiat în ultimii ani emisiile de gaze cu efect de seră ale unor diverse modele de autoturisme diesel sau pe benzină. După mii de ore de probe a observat că autoturismele au în comun o greşeală de proiectare. Toate modelele observate emit gaze mai ales prin orificiul situat la capătul ţevii de eşapament. 'Într-una din zilele în care stateam la coada unui golf iv să văd pe unde ies gazele, m-am rezemat accidental pe capătul ţevii de eşapament. Nu mică mi-a fost mirarea să văd că emisiile s-au oprit pentru scurtul timp în care m-am ars. A fost un moment genial! M-am simţit exact ca toţi marii inventatori. Ca Pitagora când i-a trăznit dumnezeu zmeul, ca Einstein în vană, ca Coandă când a inventat becu. Am ieşit pe piezişă strigând Erica! Erica! Problema era însă numai pe jumătate rezolvata. Era foarte greu să conduc cu o mână şi cu cealaltă să mă-ntind pe geam să ţin palma pe ţeava de eşapament, unde mai pui ca ardea destul de tare. Am ţinut ţeava de eşapament 2 zile la frigider şi tot degeaba. La nici 10 secunde după ce porneam motorul ardea de nu puteai să ţii mâna pe ea. Aşa că m-am gândit că dacă spaţiul gol din ţeavă ar fi din metal problema ar fi rezolvată. Am căutat pe net ţevi fără aer, ţevi umplute, ţevi fără găuri la capete şi am găsit mai mulţi producători care le fabrică. Se numesc bare, numite probabil după inventatorul lor, Niels Bahr. Am dat deja în lucru prima bară de eşapament la fabrica de biciclete de calibru 7,62mm din Cugir, da e clar că n-o să iasă nici un strop de fum din ele.'


Spune tu


Ţi s-a activat neurococou? Posteaza articol!