CEO-ul Glovo România a luat decizia ingenioasă pentru a fluidiza circuitul apei calde în natură.
'Nouă din zece comenzi sunt pentru apă caldă, deci nu puteam sta cu mâinile-n sân. Să pui sticle de apă caldă în ghiozdan nu-i nici ergonomic, nici serviciu de calitate. Montăm pe fiecare ghizdan un robinet şi o pară de duş. Curierul Glovo poate livra marfa direct în baie dacă primeşte codul de la interfon. Lucrăm pe trei schimburi: două la cărat apă, şi unul pentru operaţiuni speciale de denazificare a reţelei de apă din Bucureşti. Schimbul trei vopseşte practic ţevile CMTEB cu acid clorhidric. În această iarnă am avut comenzi de căldură pe care nu le-am putut onora dar ne pregătim ca din toamnă să putem oferi acest serviciu bucureştenilor. Cel mai probabil o să renunţăm la partea aia cu mâncare, că e mărunţiş. Ne concentrăm pe serviciile astea de lux: livrare de căldură şi apă caldă. CMTEB are o mentalitate învechită şi se încăpăţânează sa continue un model de business depăşit cu agent termic livrat prin ţevi..vai de steaua lor. Noi ne gândim să livrăm caldură cu drone pentru comisionul obişnuit, de numai 30%. Ăştia de la CMTEB trebuie numa sa producă căldura c-o ducem noi la clienţii, care vor putea urmări din aplicaţie unde e căldura şi când ajunge la ei.'
Comentarii la articol:
Nici un comentariu, toată lumea e de acord!
Adaugă comentariu!
Abonează-te!
articole noi pe email
articole noi pe email
x
Articole asemanatoare:
x
Adauga comentariu
Ţi s-a activat neurococou?
Posteaza articol!