A apărut benzina Radler!

A apărut benzina Radler!
Mii de hipsteri sărbătoresc anunţul făcut astăzi de OMV-Petrom. La cererea câtorva domnişoare cu barbă, gigantul petrolier introduce de săptămâna viitoare la pompele de pe întreg cuprinsul ţării, benzina Radler. Experţii OMV-Petrom au analizat fenomenul Radler în industria berii şi au ajuns la concluzia că deşi nu a reuşit nimeni să bea vreodată mai mult de o bere Radler, totuşi segmentul păpuşilor cu barbă care consumă bere cu lămâie este în creştere. Din acest motiv aceasta va fi folosit exclusiv pentru alimentarea scuterelor şi va avea cifra citrică 90. 'N-o să vină niciodată vreun şofer să bage Radler în Tir, sau în general în ceva cu rezervor mai mare de-un litru! Benzina Radler va fi rezervata exclusiv bărboaselor cu scuter ca să se simtă şi ele bărbaţi.'
Articol din categoria Tânăr, frumos, liber

author

Comentarii la articol:

Nici un comentariu, toată lumea e de acord!

Adaugă comentariu!

Articole asemanatoare:


Diesel nepoluant? Un român a inventat bara de eşapament.

Diesel nepoluant? Un român a inventat bara de eşapament.
Un tânăr inginer din Cluj a studiat în ultimii ani emisiile de gaze cu efect de seră ale unor diverse modele de autoturisme diesel sau pe benzină. După mii de ore de probe a observat că autoturismele au în comun o greşeală de proiectare. Toate modelele observate emit gaze mai ales prin orificiul situat la capătul ţevii de eşapament. 'Într-una din zilele în care stateam la coada unui golf iv să văd pe unde ies gazele, m-am rezemat accidental pe capătul ţevii de eşapament. Nu mică mi-a fost mirarea să văd că emisiile s-au oprit pentru scurtul timp în care m-am ars. A fost un moment genial! M-am simţit exact ca toţi marii inventatori. Ca Pitagora când i-a trăznit dumnezeu zmeul, ca Einstein în vană, ca Coandă când a inventat becu. Am ieşit pe piezişă strigând Erica! Erica! Problema era însă numai pe jumătate rezolvata. Era foarte greu să conduc cu o mână şi cu cealaltă să mă-ntind pe geam să ţin palma pe ţeava de eşapament, unde mai pui ca ardea destul de tare. Am ţinut ţeava de eşapament 2 zile la frigider şi tot degeaba. La nici 10 secunde după ce porneam motorul ardea de nu puteai să ţii mâna pe ea. Aşa că m-am gândit că dacă spaţiul gol din ţeavă ar fi din metal problema ar fi rezolvată. Am căutat pe net ţevi fără aer, ţevi umplute, ţevi fără găuri la capete şi am găsit mai mulţi producători care le fabrică. Se numesc bare, numite probabil după inventatorul lor, Niels Bahr. Am dat deja în lucru prima bară de eşapament la fabrica de biciclete de calibru 7,62mm din Cugir, da e clar că n-o să iasă nici un strop de fum din ele.'




Spune tu


Ţi s-a activat neurococou? Posteaza articol!
fbpix