Pentru că în fiecare iarnă le fuge curu-n curbe, şi din curbe direct în p*la călatorilor, CFR şi Ministerul Transporturilor s-au gândit că vor putea evita întârzierile dacă doteaza locomotivele cu roţi de iarnă.
Ca să se încadreze în buget, au fost demontate toate ceasurile din gări pentru a recupera roţile dinţate cu profil perfect pentru o aderenţă maximă. Purtătorul de cuvânt al şefului gării din Simeria ne oferă amănunte:
'Domnul ministru a avut o idee excelentă! Ce să faci cu un ceas în gară?!?..să vezi cât mai e până vine trenul?!?..LOL..hai că-i bună! aşa că am recuperat numai din judeţ 14.000 de roţi dinţate adică exact câte trebe să echipăm cele 4 locomotive funcţionale. Dacă cumva mai rămân vedem noi cum le împărţim, da' nu cred..ajung la fix! Acu, mă iertaţi, tre' să plec că închide la fier vechi.'
Mecanicul vulcanizării care a prins contractul cu CFR spune şi el:
'Avem de lucru de dimineaţa până seara. Pănă acuma treaba merge ceas! Mulţi zic că roţile n-o să reziste la schimbarea de regim de funcţionare. Ce schimbare?!? Vor mere exact ca înainte: un pas pe secundă!...acu mă scuzaţi, tre să lucru că mă vede doamna Bode, patroana.'
x
Adauga comentariu
Ţi s-a activat neurococou?
Posteaza articol!