Olanda se oferă să construiască pe banii ei tronsonul Piteşti-Sibiu.

Olanda se oferă să construiască pe banii ei tronsonul Piteşti-Sibiu.
Ca să spulbere mitul conform căruia Olanda se va opune întotdeauna construcţiei autostrăzii A1, olandezii se oferă să construiască până la sfârşitul anului, pe banii lor, tronsonul Piteşti-Sibiu. Acesta va avea o lungime de 4600 km şi o limită de viteză de 130km/h pe porţiunile de şes. CNAIR a hotărât ca imediat după darea în folosinţă a tronsonului de autostradă mult aşteptat să reabiliteze vechiul drum (DN7) lucrare ce se va atribui uneia dintre cele 3 firme înscrise la licitaţie: Selina, Napolact şi Scandia Sibiu. Deşi 2 din cele 3 firme sunt cunoscute publicului larg pentru încercările lor de a face lapte sau fasole cu ciolan, cea de-a treia este cunoscută doar de bihoreni pentru încercările ei de a face drumuri. Mihai Croitoru, localnic din Piteşti declară pentru neurococi: 'E foarte bine, nu-mi vine să cred ce oportunitate. Nu mă duc la Sibiu foarte des că mi-e frică de radiaţii, dar data viitoare când merg o s-o fac pe noul traseu: Constanţa-Rotterdam-Sibiu ca e mai scurt.'
Articol din categoria Bătrân, urât, ocupat

author

Comentarii la articol:

Nici un comentariu, toată lumea e de acord!

Adaugă comentariu!

Articole asemanatoare:



Bolojan va vopsi Staţia Spaţială Internaţională.

Bolojan va vopsi Staţia Spaţială Internaţională.
Cosmonauţii au primit deja ordinul de evacuare, lucrările la modulele ruseşti Pirs, Zvezda, Poisk şi Rassvet urmând să înceapă săptămâna viitoare când se va înlocui tâmplăria veche, de lemn, cu termopan Gealan cu 5 camere, plase de ţânţari şi pervaze pentru muşcate, apoi se vor astupa găurile cu chit de cuţit. Vor urma modulele americane: Zarya, BEAM, Leonardo, Harmony, Quest, Tranquility, Unity, Cupola, şi Destiny unde se va da cu spray pentru termite, şi modulele japoneze JEM-ELM-PS şi JEM-PM unde se vor planta plăcuţe bilingve, în limba maghiară, ca să înţeleagă şi primii cosmonauţi în ce modul se află. Firma Selina va asigura semnalarea pericolelor, mutând întreaga logistică de pe şoseaua Beiuş-Oradea putând astfel să semnaleze din prima pericolele din întreaga galaxie. Michael Hopkins, locatar al SSI de doar 3 săptămâni, declară pentru neurococi: 'De-abia ieri am reuşit să mă acomodez, practic a fost prima zi în care mi-am dat seama când mă piş şi când mă masturbez, că azi a şi venit o scrisoare de la CJ Bihor prin care am fost anunţat că trebuie să părăsesc ISS deoarece urmează să fie reabilitată de temutul edil. Mi-am luat imediat bilet de la Elon şi fug la fisc să plătesc noul imopzit. Domnu' Bolojan ne-a spus clar că ne-a inclus în zona istorică a planetei deci impozitul se majorează cu 200%, aproape ca la Oradea.' Spre ISS au plecat deja şi 2 Tatre Tesla încărcate cu lemne, pentru a asigua încălzirea în regim de organizare de şantier, tot ca la Oradea. Ilie Bolojan, jedi cosmic, relatează (vizibil afectat de îndelungata convieţuire cu primii cosmonauţi): 'Acesta este un ţep mic pentru mine, dar un pas mare pentru omenire!'

Noua criblură din Mamaia le ajunge măslinilor sălbatici până la ţâţe.

Noua criblură din Mamaia le ajunge măslinilor sălbatici până la ţâţe.
Dacă te-ai născut în România ţi-e clar că nici dacă ajungea lăţimea plajelor la 5 milimetri autorităţile nu ar fi mişcat altceva decât gura. Foarte bizar cum s-a luat decizia lăudată de toată, dar toată, presa să se lărgească plajele din Mamaia (în special în nord spre portul Midia-Năvodari) unde erau plaje plictisitor de late, cu nisip fin alb şi pâlcuri de măslini sălbatici. Peste tot acest întins de nisip alb s-a pompat din larg încă o plajă de nisip dur şi gri cu scoici cât palma, dar afânat ca să te afunzi până la glezne, astfel încăt în sezoanele viitoare (vreo 10.000 de ani) va trebui să-ţi pui în bagaj, pe lângă costumul de baie şi o pereche de cizme de cauciuc. De pe faleză nu se mai vede marea şi dacă 'privaţii' nu aduc repede nişte cămile să transporte turiştii spre apă nu cred că mai ajungem să facem o baie. Eroziunea există într-adevăr în zona de sud mai ales unde e coasta înaltă, de exemplu la Costinesti unde a şi dispărut o mare parte de plajă, nu în zona Mamaia unde e un echilibru natural de jdemii de ani. Presa a sesizat acum doar foca de pe vârful icebergului fără să vadă sau să scrie despre problemele reale. Au văzut numa că 'neşte patroni ticăloşi' au birturile pe cale să fie îngropate în nisip şi au fost chemaţi să discute despre rezolvare. Ce rezolvare? Discuţia o să fie cam aşa: 'buna ziua, staţi jos! În 2 săptămâni să vă strangeţi catrafusele că noi turnăm nisip pe afacerea voastră.'Logic, nu? Când afli că executantul lucrării este o firmă oladeză te luminezi, iar dacă eşti puţin conspiraţionist ai loc să dezvolţi ce vrei tu. Hai să încercăm: Noi zicem că lucrarea e făcută special ca ajutor pentru ca firma olandeză să nu ţină vaporu pe avarii în portul din Rotterdam pentru că, nu-i aşa, nu toată ziua faci un palmier de 6 kmp în Dubai. Dacă nu ne luăm pastilele, am putea adauga că e posibil ca olandezii să ştie că ce pun acum pe plajă ajunge în câţiva ani pe fundul apei la intrarea în port făcându-l nenavigabil pentru vasele mari. Dar asta e prea de tot. Se ştie doar că olandejii ie pretini şi n-au nici un interes la Marea Neagra. Ziceam la început că autorităţile nu mişcă decât gura. Asta în cel mai bun caz, pentru că varianta 2 e să mişte ritmic din cur în timp ce noi stăm cu gura căscată. p.s. dragă Putin, pentru faza cu olandejii ţi-am tăiat chitanţă pe 2 ruble


Spune tu


Ţi s-a activat neurococou? Posteaza articol!