Cont
boier

Sute de produse Lidl rechemate în service pentru probleme la sistemul de frânare.

Satiră/Pamflet
Sute de produse Lidl rechemate în service pentru probleme la sistemul de frânare.
Produse Lidl, purtând însemnele unor branduri haioase ca pikok, pilos, lupilu sau milbona, au ieşit de pe linia de asamblare cu serioase probleme la sistemul de frânare. Consumatorii se plâng că produsele se deplasează cu viteză pe tractul intestinal, şi nu opresc deloc până la ieşire. În câteva minute experienţa culinară, digestia şi eliminarea iau sfârşit. Trebuie efectiv mâncate pe budă. Deşi iniţial reprezentanţii Lidl au negat, susţinând că în timpul anchetei s-au observat urme de frână pe lenjeria intimă a unor reclamanţi, ulterior au revenit şi şi-au asumat accidentul, rechemând la uzină produsele neconsumate. Pentru cei care au apucat să consume din produsele afectate au o recomandare urgentă: -Veniţi în Lidl la raionul de băuturi spirtoase, cumpăraţi şi consumaţi cât mai repede un produs la alegere. Acestea conţin o cantitate mare de Lichid de Frână!
This article appeared first on neurococi.ro
Abonează-te la canalul nostru de Whatsapp!
...sau Telegram

Comentarii la articol:

Nici un comentariu, toată lumea e de acord!

Adaugă comentariu!
Abonează-te!
articole noi pe email
x

Articole asemanatoare:






x

Adauga comentariu


Ţi s-a activat neurococou? Posteaza articol!
Quantcast