O instanţă din Timiş sesizată de neurococi a pronunţat o hotărâre prin care obligă producătorii de bere să-şi eticheteze corect produsele.
Printre produsele afectate de decizie se numără aşa numita "bere" la 330ml. Instanţa a constatat că potenţialii cumpărători primesc mai multă sticlă decât bere şi a decis să oprească această practică înşelătoare. În termen de 30 de zile de la pronunţare producătorii trebuie să-şi eticheteze corect produsele, de exemplu Sticlă Ursus, sau Tablă Heineken, urmate de avertismentul "poate conţine urme de bere".
Birra Moretti este oarecum exceptată de la noile obligaţii deoarece toată lumea ştie că nu este bere, dar trebuie să adauge sub denumire avertismentul "produs fictiv", astfel încât consumatorul să ştie că achiziţionează un produs din lumea desenelor animate.
Birra Moretti, singura băutură alcoolică cu gust de bere fără alcool, a anunţat că va contesta decizia instanţei la Curtea Internaţională de Justiţie Disney.
x
Adauga comentariu
Ţi s-a activat neurococou?
Posteaza articol!