Bravii apărători ai mărcilor originale, de la Gucci la BMW, au aflat în această vară că stiu sa împartă, să înmulţească, ba chiar să aducă la limită un patron sau să-l pună sub radical.
Asta era problema consumatorilor români: nu ştiau ca şlapii Google pe care i-au luat din bazar cu cinşpe lei nu sunt originali. Exact ca operaţiunile 'leuştean' în urma căriea sunt destructurate reţele de babe care fac fise negre prin pieţele patriei, bărbaţii de la ANPC au senzaţia că îşi iau salariile de la Dolce&Gabbana şi fac praf micii comercianţi care vând la tarabă chiloţi BMW făra autorizaţie de la gigantul auto.
Matematicienii distraţi aruncă demonstrativ prin pieţe cu băştile Apple fără să vadă că Mărul lui Jobs îşi cam bate viermele de consumatorii români.
x
Adauga comentariu
Ţi s-a activat neurococou?
Posteaza articol!
va astept maine la sediu cu autorizatiile pentru logourile folosite, basca voastra de ilegalisti
inspector Gadget