Nu degeaba a împânzit CNAIRul şoselele patriei cu curbe periculoase. Majoritatea îşi îndeplinesc cu succes rolul în societate, curmând zeci de vieţi în fiecare an. Lupta pe viaţă şi pe moarte între şoferii care vin hotărâţi să le taie, şi curbele care le aplică fără milă formula forţei centrifuge (Mω^2R) este inegală. Orice curbă periculoasă care se respectă îşi împodobeşte perimetrul cu cruci, poze şi lumânări
Deşi CNAIR-ul a amenajat gropi, a uns carosabilul cu vaselină şi, in general, a făcut tot ceea ce este omeneşte posibil, o curba periculoasă de pe DN7 nu a reuşit să se ridice la înălţimea aşteptărilor de la darea în folosinţă, aşa că o comisie a Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere a stabilit că statutul curbei va fi schimbat în 'Curbă Lăudăroasă'.
Fane Kisălitză, purtatorul de cuvant al CNAIR, pentru neurococi:
'Curba are toti parametrii necesari dar nu este productivă. Nu ne-am mai confruntat cu astfel de probleme. Eu am propus să punem un lunetist ascuns între tufe să-i dea o mână de ajutor până-şi dă drumu', da' ar trebui să ne dăm o autorizaţie şi durează.'
x
Adauga comentariu
Ţi s-a activat neurococou?
Posteaza articol!